logo image
-------------

חבילות נופש לגרמניה

חבילות נופש בגרמניה לכל המשפחה

מחפשים חבילות נופש בגרמניה המעניקות מענה מושלם לכל המשפחה? אם כן, כדאי שתשמעו על כפרי הנופש של Center Parcs הממוקמים באזורים אידיאלים בגרמניה, ומציעים את ככל מה שצריך לחופשה משפחתית מושלמת. בואו ליהנות ממרחבים מטופחים, ממתקני מים ושעשועים מלהיבים, מאבזור ברמה הגבוהה ביותר, מסעדות, מתקני ספא, ומקשת רחבה של אפשרויות לטיולים בטבע ובאזורים ציוריים.

 

בחרו את הכפר המתאים לכם

אנו מציעים חבילות נופש בגרמניה במספר כפרים מרהיבים ביופיים, כאשר כל כפר מציעה את האיכויות והיתרונות הייחודיים לו. על מנת לבחור את המקום המושלם עבורכם, פשוט היכנסו אל הדפים הרלוונטיים באתר והתרשמו ממה שיש לכל כפר להציע. לדוגמא, כפר הנופש ביספינגר היידה שוכן במחוז Lüneburger Heide בליבו של נוף כפרי קסום. הכפר מציע מגוון נהדר של פעילויות ואפשרויות בחופשה, ביניהן פארק מים רפטינג וצלילה, מרכז ספא ויופי, מתחם משחקים חיצוני מקורה לילדים ועוד. כמו כן, בכפר יש מתחם שוק עם שבע מסעדות ובתי קפה משובחים, ותוכנית הפעלות ואטרקציות מיוחדת לבני 4 עד 12 שנים, וגם גישת אומגה, נדנדת ענק ועוד הרשימה ארוכה.

 

דוגמא נהדרת נוספת היא כפר הנופש אייפל השוכן בסמוך לעיר קובלנץ. לצד פעילויות הנופש והמתקנים המגוונים, הכפר מציע קשת רחבה של אפשרויות לבילוי וטיול בסביבה. הוא ממוקם בלב האזור הוולקאני של גרמניה וליד אזורי היין שלה, כשבאזור ממתינים לכם גם גני חיות מומלצים ופארקי שעשועים מלהיבים. כך למשל, ניתן לצאת לשייט, שחייה וטיול באגמים הוולקאניים עם מסלולי שייט בכל רמות הקושי, וכן לצאת אל "פארק בכושר הנורדי" הגדול באירופה ולהתנסות בהליכות עם מקלות ריצה. זאת בנוסף למסלול מרוצי פורמולה 1 שיש בו גם מרכז קניות, מסעדות ופארק שעשועים מקורי, ביקור עיירת היין הקסומה קוכם מבע טעימות ביקבים.

 

אלו היו רק שתי דוגמאות מיני אחרות לאפשרויות שאנו מציעים עבור חבילות נופש בגרמניה. לפרטים נוספים בנושא, לקבלת ייעוץ מקצועי ולביצוע הזמנות, פנו אלינו בטלפון 1-800-228-808. 

 

פארק מומלץ פארק הוכזאוורלנד

Park Hochsauerland פארק הוכזאוורלנד

טיולים רגליים בקיץ וסקי בחורף בארץ 1,000 הגבעות.

פרטים נוספים
פארק מומלץ פארק אייפל

Park Eifel פארק אייפל

זמן משחקים חסר דאגות בנוף ההררי המשגע!

פרטים נוספים
פארק מומלץ  פארק נורדזקוסטה

Park Nordseeküste פארק נורדזקוסטה

אוויר צח ונוף אינסופי!

פרטים נוספים
פארק מומלץ ביספינגר היידה

Bispinger Heide ביספינגר היידה

שילוב אידיאלי של פעילות ורגיעה לכל המשפחה.

פרטים נוספים
פארק מומלץ בוסטלזה

Bostalsee בוסטלזה

נהדר לחופשה ספורטיבית על חופי אגם Bostalsee, גן עדן לספורט ימי במרחבים הירוקים של Saarland.

פרטים נוספים
פארק מומלץ אלגאו

Park Allgäu פארק אלגאו

חדש, אולטימטיבי, עוצר נשימה: יוקרה, פעילויות וטבע למרגלות האלפים.

פרטים נוספים