logo image
-------------

כפרי נופש בצרפת

כפרי הנופש של סנטר פארקס (Center Parcs) בצרפת, המוקפים בתפאורה עוצרת נשימה, הם המקום האידיאלי להתגורר בו במהלך חופשה משפחתית בצרפת. הם ממוקמים בסמוך למסלולים מרהיבים המושלמים לטיולי משפחות ברגל או באופניים, כמו גם לאטרקציות מרכזיות ולמסלולי טיול פופולאריים.

יש מגוון אפשרויות לטיולי כוכב באזור המתאימים למשפחות וילדים. כפרי הנופש מורכבים מבתי נופש המצוידים בכל הדרוש לנופש משפחתי איכותי ומהנה. בנוסף תוכלו למצוא אינספור אפשרויות לפינוק רגוע, פעילות ספורטיבית או בילוי משפחתי. בין אם מדובר בפארקי מים, מסלולי גולף, רכיבה על סוסים או טיפול בספא. מלאו את הטופס לקבלת מידע לכל החבילות לכפרי הנופש סנטר פארקס הכוללות טיסה, רכב קוטג'.

 

סנטר פארקס צרפת המלצות

 

המלצות על כפר נופש בצרפת יהיו ללא ספק סנטר פארקס ליד פריז בזכות החבילה הכוללת שהרשת יודעת לספק הן לחופשות של משפחות עם ילדים והן לחופשות זוגיות ורומנטיות.

 

בין אם אתם מחפשים כפר נופש לילדים בצרפת ובמקרה כזה תוכלו להנות משהות מאד מותאמת באתר כמו כפר נופש ליד יורודיסני שהוא כשלעצמו יוכל להוות את המרכז הפעיל ואפילו הבלעדי של  חופשה משפחתית בצרפת.

מנגד, סנטר פארקס עמק הלואר יכולה להוות אתר נפלא לטיול זוגי.

 

רשת כפרי נופש למשפחות בצרפת, סנטר פארקס צרפת מעניקה את התנאים האופטימליים לטיולי משפחות עם ילדים, אבל היא מספקת גם את החוויה המושלמת לחופשה זוגית- רומנטית או עם חברים.

 

כפר נופש סנטר פארקס צרפת הוא ב"ה" הידיעה ה- כפר נופש מומלץ בצרפת עם רמת האירוח, הגמישות הגיאוגרפית והגיוון הרב שיש מבחינת האפשרויות לתייר על כל אהבותיו. מרחב הכפר תמיד יהיה קסום, ממש כמו פיסת גן עדן, והמיומנות התפעולית ניכרת עם שפע השירותים שנגישים באופן מלא, החל ממבחר פתרונות לינה שונים בגדלים ובדרגות יוקרה שונות, מרכולים שנגישים להצטיידות במצרכים ומזון ועד למסעדות שמאפשרות לקחת אוכל ארוז הביתה ולחסוך באנרגיית ההכנה, אבל עם חווית אכילה ביתית וכמובן צידה טובה לדרך.

 

 

פארק מומלץ וילאז' נטור

Villages Nature וילאז' נטור

חופשה מיוחדת ליד דיסנילנד פריז ומגדל אייפל.

 

פרטים נוספים
פארק מומלץ לה הוט דה ברוייר

Les Hauts de Bruyères לה הוט דה ברויה

טבע מהמם וטירות קסומות בלב עמק לואר.

פרטים נוספים
פארק מומלץ לה בואה פרנק.jpg

Les Bois Francs לה בואה פרנק

אמצו את השלווה ואת הרוגע, או צאו לחפש פעילות מסעירה בפנינה הירוקה הזו.

פרטים נוספים
פארק מומלץ לה בואה או דם

Les Bois aux Daims לה בואה או דם

בלב הטבע, בגובה העיניים עם חיות הטבע.

פרטים נוספים
פארק מומלץ Le Lac d'Ailette

Le Lac d'Ailette לה לאק דליט

רוגע מול הנוף עוצר הנשימה של האגם.

פרטים נוספים
פארק מומלץ לה טרואה פורה

Les Trois Forêts לה טרואה פורה

כייף משפחתי ויוקרה לה אתם ראויים ביער מעורר השתאות.

פרטים נוספים