logo image
-------------

כפרי נופש סנטר פארקס

מהם כפרי הנופש?

בטיול משפחתי לחו"ל למקום המגורים במהלך הטיול יש חשיבות רבה בהצלחת הטיול, במיוחד כאשר מדובר ב"טיול כוכב" בו גרים במקום אחד ויוצאים לטייל בין אטרקציות בסביבה. אפשרות המגורים המוצלחת ביותר למשפחות הם כפרי נופש, המאפשרים לשלב ימי טיול עם ימי נופש פעיל וכיף בכפר הנופש. 

כפרי הנופש של רשת סנטר פארקס, הרשת הגדולה והטובה ביותר באירופה, מציעים חוויה ייחודית לכל המשפחה: פארק מים מקורה ענקי, מתקני נופש פעיל, משחקים, פעילויות לכל הגילאים, רכיבה על אופניים בבטחה בין אגמים ויערות, קוטג'ים מאובזרים ומרווחים, מגוון מסעדות וחנויות והכל במרחקי נסיעה קצרים ממגוון אתרי תיירות מוצלחים. הפארקים מתאים לבילוי לאורך כל השנה, שכן יש בהם אטרקציות מקורות וגם חיצוניות. כך, גם ביום גשום הילדים לא ישתעממו לרגע.

כפרי הנופש של סנטר פארקס, ממוקמים באיזורים פסטורליים ובצמוד לאגמים, נהרות, טירות אירופאיות, נופים מרהיבים וכפרים ציוריים. כפרי הנופש מתפרשים על פני שטחים גדולים הכוללים קוטג'ים מרווחים ומפנקים. כל הכפרים הם אקולוגיים וידידותיים לסביבה. בצמוד לאזורי הלינה, במרחק הליכה או רכיבה על אופניים, יש שפע של פעילויות ואטרקציות: פארקי מים אדירים הכוללים מגלשות מים ובריכות גלים, מתקני שעשועי מים וספורט, פארקי חבלים, חץ וקשת, מכוניות מתנגשות, שייט בסירות פדלים, חוות חיות, מתחמי הופעות מקורים, ולמבוגרים מגרשי משחקים גולף, כדורגל, כדורסל, באולינג, מסלולי הליכה ואופניים בטבע הירוק המרהיב ועוד ועוד. בנוסף לאטרקציות, בכל פארק מתקיימים גם מופעים, תאטרון בובות, שעת סיפור, יצירה ועוד. 

 

דירות האירוח: כל הקוטג'ים בכפרי הסנטר פארקס, מאובזרים ומתוחזקים ברמה גבוהה ביותר. 

בכפרי הנופש קוטג'ים בארבע רמות, המתאימים ל-2-12 אורחים. בכל הדירות מטבח מאובזר (מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים, מכונת קפה, קומקום, צלחות, כוסות, סכו"ם, כיריים אינדוקציה, סירים, מחבתות ועוד), ומרפסת עם ריהוט גן, אך הדירות נבדלות זו מזו ברמת המתקנים והאיבזור. בדירות גם מיטת תינוק, כסא אוכל לתינוק ולול. נשאר רק לקנות את האוכל האהוב עליכם בסופרמרקט ולהרגיש בבית. כמובן שלא חייבים לבשל, מגוון המסעדות בכפר ומחוץ לו גדול ביותר ונותן לכל אחד לבחור את הסגנון והתקציב המתאימים לו.

חופשה בכפרי הנופש אידיאלית גם למשפחה מורחבת של סבא וסבתא עם ילדיהם וכל הנכדים. כל משפחה יכולה לבחור האם לצאת לטיול בכל יום, האם ליהנות חצי יום ובמחצית השניה לצאת לביקור באחד ממוקדי התיירות בסביבה, או לבחור לשהות בכפר וליהנות מהשפע המוצע לה.

כפרי הנופש של סנטר פארקס ממוקמים בהולנד, בלגיה, צרפת וגרמניה. לכל כפר נופש אופי אחר ואטרקציות הייחודיות רק לו, אך בכולם נמצא ה"אקווה מונדו" פארק המים המקורה. בחרו את המדינה והאזור בו אתם מעוניינים לטייל, את מתקני השעשועים והנופש המתאימים לכם, והזמינו חופשה משפחתית באחד מכפרי הנופש של סנטר פארקס. הילדים לא ירצו לחזור הביתה! אחרי חופשה באחד הכפרים סביר להניח שגם החופשות הבאות תהיינה באחד מכפרי הנופש של סנטר פארקס במדינה או אזור אחרים, כי כאשר מתרגלים לטוב ביותר קשה להחליף... 

 

  

כפרי נופש סנטר פארקס הולנד.jpg

כפרי נופש בהולנד

לבחירת כפר נופש בהולנד
לחצו כאן

פרטים נוספים
כפרי נופש סנטר פארקס בבלגיה

כפרי נופש בבלגיה

לבחירת כפר נופש בבלגיה
לחצו כאן

פרטים נוספים
כפרי נופש סנטר פארקס בצרפת.jpg

כפרי נופש בצרפת

לבחירת כפר נופש בצרפת
לחצו כאן

פרטים נוספים
כפרי נופש סנטר פארקס בגרמניה.jpg

כפרי נופש בגרמניה

לבחירת כפר נופש בגרמניה
לחצו כאן

פרטים נוספים