logo image

לקוחות ממליצים

ארכיון מכתבים

מכתב תודה - אליס בן יוסף

תודה רבה על החופשה המקסימה בכפר הנופש emenhof De שחזרנו ממנה אתמול 2018/09/16. הערכה מיוחדת לך אליס על המידע, אדיבותך ועזרתך בארגון ובהצלחת הנופש.

מכתב תודה - שמעון

שמעון היקר, מסיימים שהייה של שבוע ימים מהנים בכפר הנופש ׳דה מהוף׳. רוצים לנצל את ההזדמנות להודות לך על הרצון הטוב, המאמץ ומעל הכל הנכונות לסייע מכל הלב עד למציאת פתרון יצירתי לאתגרים עימם נאלצנו להתמודד.

מכתב תודה - אודי ולירון

ברצוני להביע תודה והערכה ללירון ואודי מחברת ה.בלון על המלצתם לנסוע ולהתארח בכפרי הנופש של רשת parcs center. אני ומשפחתי נפשנו בחופשת הפסח בכפר הנופש kempervennen de שבהולנד.חלום של מקום!

מכתב תודה - חיה

היי חיה, חזרנו לפני שבועיים, היה מדהים, כפר נופש נהדר, היה נקי ומטופח. הילדים נהנו בכל רגע וכמובן שגם אנחנו. )בנוסף היה מזג אוויר מושלם

מכתב תודה - לימור

הי לימור, היה מדהים מדהים מדהים! הכפר היה מקסים, הרכב שקיבלנו היה מצוין כולנו קיבלנו את האוכל שהזמנו בטיסה הולנד מהממת!

מכתב תודה - אביטל וחן

לאביטל וחן שלום! רציתי להודות לכן על המלצה מצוינת של חופשה בכפר הנופש בהולנד - נהננו מאוד נעזרנו הרבה בספר ששלחתם לנו "המשפחה מטיילת", הרכב גם היה מצוין.

חופשה בשלושת היערות

חיה שלום בהמשך לשיחתי אתך הייתי מבקש לציין את השרות המעולה שקיבלתי מלימור זו הפעם השנייה. נסיעה משפחתית ראשונה עם 14 נפשות עשיתי לפני 5 שנים בכפר נופש בהולנד בכפר דהומף.

דיון בפייסבוק - סנטר פארקס

חופשה בדה אימהוף

חיה שלום.

חזרתי הביתה לפני 3 שעות ולפני שהדברים יפרחו מזיכרוני ברצוני להביע את תודתי על

המלצתך לטיול בהולנד

חיה - תודה על חופשה נפלאה

אנחנו רוצים להודות לכם על טיול מופלא וקסום בהולנד ופריז. נתחיל בזה שקיבלנו רכב משודרג ומעולה. מכיוון שביקשנו אוטומט, יצא שבאותו היום היה "רק" רכב x1 bmw סטיישן .חדש לגמרי! אמרנו תודה וקצת הצטערנו שלא מילאנו לוטו באותו היום. יצאנו לדרך לעבר סנטר פארק

לירון - תודה על חופשה בהולנד

תודה רבה לך על כל השירות הנפלא. מאוד נהננו מהשהות בהולנד וכך גם הילדים, ובינינו, זה הכי חשוב. יש לנו רק דברים טובים להגיד על גרייבר בכלל ועלייך בפרט.

לקוח מרוצה - לירון

לקוחות ממליצים בפייסבוק

מכתב הערכה - חופשה בהולנד

חיה שלום רב לאחר שנים רבות בהן לא יצאתי את הארץ, החלטתי להזמין דרככם טיול להולנד. ללא כל ציפיות כלשהן, בחרתי בכפר נופש הולנדי, שנמצא במרכז הארץ. ביצעתי את הצעתך להקדים ולהזמין וככה שריינתי יחידה קרובה לכניסה. )הכפר ענק וחשוב המיקום..(.

מכתב הערכה לחיה על שירות מצויין

מכתב תודה - ללירון

חזרנו ביום שישי מהולנד מכפר הנופש דה איימהוף. רצינו להודות לך מאוד על הטיפול בהזמנה,על הסבלנות ואורך הרוח לגבי השאלות האינסופיות שלי. היה נהדר, מאוד נהנינו .הכל תקתק כמו שקיווינו שיהיה.

תודה לאליס - טיפול מסור ואדיב

לאליס, תודה רבה על הכל ועל הטיפול המסור. שיגעתי אותך לא מעט, ותמיד היית סבלנית ואדיבה. כיף לעבוד מולך ולא בכדי, בחרתי לשוב ולתכנן את החופשה המשפחתית באמצעותך.

תודה לאליס - חופשה בדה איימהוף

הי אליס, חזרנו מהולנד לפני כשבוע ( סנטר פארקס - דה איימהוף) סוף סוף יש לי זמן לכתוב משהוא רציתי להגיד שהטיפול בנו היה טוב

תודה לחיה על חופשה מושלמת

חיה חזרנו מהחופשה ביום שישי. החופשה הייתה מושלמת והמשפחה כולה נהנתה מנסיעתה הראשונה ביחד. רציתי להודות בשם משפחתי על השירות המצוין שקיבלנו ממך בארגון החופשה

תודה ללימור על שירות אדיב ומסור

שלום לימור, רצינו להודות לך על העזרה והטיפול באירגון של החופשה המשפחתית שלנו. מאוד נהננו בטיול, המקום היה פשוט מקסים, הרכב היה מצוין לפי הצורך של המשפחה שלנו וגם הקבצים ששלחת לנו היו מצויינים מאוד תמציתיים ושימושיים ובחלק מהזמן נעזרנו בהם.

המלצה Zandvoort park

בוקר טוב חיה,

אני אפתח בכך שהשרות שלך היה מדהים !

נענתי על כל שאלה ששאלתי אותך במהלך החודשים האחרונים

ועל כך אני מודה לך.

המלצה לה טרואה פורה - צרפת

היינו באוגוסט (בפארק בצרפת  Domaine des Trois Forêts) בשבוע שהיה גשם ומזג אויר מהמם אז לא נזקקנו אפילו למאוורר שהבאנו איתנו.

כפר אלגאו המלצה חמה

הי אסנת,
חזרנו ביום שני ואני מתפנה לכתוב לך כמה מילים.
ראשית - המון תודה!!
החופשה היתה נהדרת ונהנינו מאד (קשה לחזור לשגרה...)