logo image
-------------

היער השחור עם ילדים

היער השחור למשפחות – אחד מהיעדים המבוקשים באירופה

גרמניה היא אחת המדינות הפופולריות ביותר בקרב תיירים מכל רחבי העולם. אפשר למצוא בה כל מה שתייר מצפה לו בטיול; היסטוריה, תרבות, טבע וחוויות מהנות לכל המשפחה. בערים עירוניות כמו ברלין, מינכן או המבורג, אפשר להנות מסיור רגלי ברחובות מלאי ארכיטקטורה מרשימה, לבקר במוזיאונים ולהנות מחיי לילה תוססים. אם תרצו להתנתק מהעירוניות ולהתחבר לטבע, תוכלו להגיע ליער השחור, הנחשב כבר שלושה עשורים כיעד אטרקטיבי עבור משפחות בכל העולם. יחד עם אגם גארדה באיטליה, טיול משפחות ליער השחור נחשב למבוקש ביותר בקרב משפחות בישראל.

 

היער השחור – ילדים 

לפני שאתם אורזים מזוודה ונוסעים לטיול באזור היער השחור עם ילדים, חשוב שתדעו מספר פרטים על המקום.  היער השחור, הנקרא בגרמנית, Schwarzwald. מבחינה גיאוגרפית, היער השחור ממוקם בקצה הדרום מערבי של גרמניה והוא תחום על ידי הגבול עם שוויץ בדרום והגבול עם צרפת במערב. מדובר באזור הררי, כאשר החלק הדרומי שלו גבוה מהצפוני. נהרות רבים חוצים את היער לאורכו, ביניהם גם הדנובה והנקאר. הכלכלה ביער השחור מבוססת על זכוכית ושעונים, אך מקור ההכנסה העיקרי הוא תיירות. טיול לאזור היער השחור עם הילדים הוא חוויה בלתי נשכחת בה תוכלו להנות מביקור בכפרים ועיירות ציוריות, מפלי מים, נקודות תצפית, טיולי טבע ופארקים לכל המשפחה. השילוב בין יערות ירוקים וקסומים לבין אטרקציות לכל הגילאים הופך נופש ביער השחור עם ילדים לאטרקטיבי בעיני משפחות רבות. 

 

טיול מאורגן לילדים ביער השחור 

כאשר מתכננים טיול ליער השחור למשפחות, יש מספר אטרקציות בולטות שאסור לפספס.  

 

היער השחור – טיולי משפחות 

היער השחור למשפחות זו הבחירה הטובה ביותר לטיול הבא שלכם. השילוב בין טבע קסום ואטרקציות לכל המשפחה, יותיר בכם טעם של עוד. אבל, לא מספיק לשמוע על אטרקציות או המלצות ליער השחור עם ילדים, אלא צריך לחשוב גם על מקום לינה נוח ואיכותי שיתאים לכל המשפחה. כיום, יש כפרי נופש מרהיבים בהם תוכלו לקום כל בוקר מול נוף עוצר נשימה, לאכול במסעדה בתוך היער ולבלות עם הילדים באטרקציות השונות. אצלנו בגרייבר תוכלו להתייעץ עם מיטב המומחים לגבי המלצות לטיול משפחות ביער השחור ולבחור באחת מחבילות הנופש שלנו. לפרטים נוספים לחצו כאן.