logo image
-------------

טיול לבלגיה והולנד

טיול לבלגיה ולהולנד – ארצות השפלה במיטבן 

בעבר, אנשים היו צריכים לעבור מסעות ארוכים כדי להגיע ממדינה למדינה. לעומת זאת, העולם של היום מאפשר לנו לטוס כמעט לכל יעד שנבחר בו. תכנון טיול אינו דבר של מה בכך וניתן לומר כי אפשר לחלק את המטיילים לשני סוגים עיקריים. מחד, יש אנשים שאוהבים להתמקד בעיר אחת לאורך כל הטיול וממנה לצאת לטיולים שונים במדינה. לעומתם, ישנם אנשים שאוהבים לשלב מספר מדינות בטיול אחד, בוודאי אם הן גובלות אחת בשנייה. הולנד ובלגיה היא דוגמא נהדרת לכך בשל הקרבה הגיאוגרפית בין שתי המדינות. במהלך הטיול ניתן לעבור בערים המרכזיות, אמסטרדם בהולנד ובריסל בבלגיה. בנוסף, ניתן לשלב עוד ערים בהולנד כמו אוטרכרט, אלקמאר, האג, רוטרדאם. בבלגיה ניתן לנסוע לערים גנט וברוז'. מובן כי טיול התכנון מותאם להרכב המשפחה ותחומי העניין שלה. 

 

טיול להולנד ובלגיה הוא טיול נפוץ עבור תיירים מכל העולם. הבחירה בשתי המדינות הללו מובנית מאחר ומדובר במדינות מערביות ונוחות, אשר קל להתנייד בהן בתחבורה ציבורית או לשכור רכב. אין ספק כי טיול להולנד ובלגיה יכול להיות מושלם לכל המשפחה, מאחר ואתם יכולים לשלב בתוכו אטרקציות רבות המתאימות לכל הגילאים; טבע לצד חוויה עירונית תוססת, פארק שעשועים לצד מוזיאונים, מבנים עתיקים והיסטוריים לצד ארכיטקטורה חדשנית, גבינות הולנדיות מיוחדות לצד שוקולד בלגי. רבים מהתיירים הישראליים אוהבים את שילוב המדינות כי במרחק של כ-4 שעות טיסה ניתן להגיע ליעדים אירופאיים מופלאים. 

 

פארקים בהולנד ובלגיה 

טיול להולנד בלגיה עם ילדים יכול להנות מהנה במיוחד ומלא בחוויות מאחר ובשתי המדינות ישנן אטרקציות המתאימות לילדים בכל הגילאים. כך שאם אתם מתכננים טיול של הולנד בלגיה עם ילדים, כדאי שתיקחו בחשבון את הרשימה שלפניכם. 

 

פארקים בהולנד 

· אפטלינג אם תרצו להנות מיום מלא קסם, תוסיפו את פארק השעשועים אפטלינג ברשימת אטרקציות החובה. יעד תיירותי לכל המשפחה, אותו פוקדים כ-5 מיליון אנשים בכל שנה. אפטלינג הוא פארק השעשועים הגדול ביותר בהולנד, המשתרע על שטח של כ-10 דונם. בפארק תוכלו למצוא 37 מתקנים המבוססים על אלמנטים ממיתוסים ופולקלור. הקסם נמצא בכל פינה מאחר והפארק בנוי בתוך יער, כך שאפשר לחוש את הפיות, הקוסמים והדמויות מהאגדות יוצאות אליכם במהלך ההליכה בתוך הפארק. 

·  וואליבי טיול עם ילדים נועד בשביל לאפשר להם לטעום מהעולם, ובו זמנית לאפשר לנו כמבוגרים, להיות קצת ילדים. בפארק השעשועים וואליבי תוכלו לחוות חוויות משותפות ומרגשות עם כל המשפחה. בפארק מחכים לכם יותר מ-30 מתקנים שונים, בהם 7 רכבות הרים עוצרות נשימה. 

 

פארקים בבלגיה 

· מיני אירופה אם אתם רוצים להנות מאירופה באטרקציה אחת, תוסיפו את האטרקציה הבאה לרשימה שלכם. מיני אירופה הוא פארק מיניאטורות, בדומה למדורורדם ההולנדי ולמיני ישראל שלנו. על שטח של 24 דונם תוכלו למצוא כ-350 דגמים קטנים של מבנים וסמלים ידועים באירופה. תוכלו לבקר במגדל אייפל, בביג בן בלונדון, מגדל פיזה באיטליה ועוד מבנים פופולריים באירופה. לא בכדי מיני אירופה מושך אליו תיירים רבים ונחשב כאחת האטרקציות המובילות בבריסל.  

 

טיול – הולנד בלגיה

אחרי שעסקנו בעיקר בילדים, בואו נחזור לרגע לחוויות לכל המשפחה. שתי המדינות מציעות שלל אטרקציות שיכולות להתאים לכל אחד. קצרה היריעה מלהרחיב על כל האטרקציות במאמר זה, אך יש מספר אתרים שחבל לפספס: 

הולנד 

· חיטהורן – במרחק של כשעה וחצי נסיעה מאמסטרדם, תתכוננו להתנתק מהעירוניות ולחוות את השקט של הטבע במלוא עוצמתו. אל תשכחו להשאיר את הרכב בכניסה לעיירה, כי הדרך היחידה לעבור ממקום למקום היא אופניים או הליכה. חיטהורן היא עיירה רומנטית וציורית, בה תוכלו להנות משיט בין התעלות.

· טחנות הרוח של קינדרדייק – אחד מסמליה של הולנד היא טחנת הרוח. במהלך הביקור תוכלו להתרשם מטחנות הרוח שפועלות עד היום ולהיכנס לתוכן.

· מדורודם – אם דיברנו על מיני אירופה המציגה מבנים ממדינות היבשת, הרי שמדורודם היא העיר המיניאטורית של הולנד שנמצאת בעיר האג. תוכלו לבקר בטחנות הרוח, פארק אפטלינג, בית אנה פרנק ועוד.

· בית אנה פרנק – אחד מנתחי ההיסטוריה החשובים של העם היהודי נמצא בהולנד, שם תוכלו למצוא את מקום המסתור של אנה ומשפחתה. חוויה שתיחרט בלב של כל אחד מבני המשפחה.

 

בלגיה 

· גראנד פלאס – הכיכר המרכזית של בריסל, בה תוכלו למצוא ארכיטקטורה מרהיבה, תערוכות, שווקים ומסעדות. יעד המושך אליו תיירים רבים ביום ובלילה.

· אטומיום – מבנה הנישא לגובה של כ-103 מטרים וניתן לעלות במעלית לנקודת תצפית על העיר בריסל.

· חבל הארדנים – האזור הדרומי וההררי של בלגיה, בו הטבע יתגלה אליכם. אפשר להגיע לפארק הצמחים המפוסלים וגם לעיירה דורבאי.

      · פארק Boudewijn Seapark - בפארק הממוקם בעיר ברוז' תוכלו להנות מחוויה לכל המשפחה; בריכות, דולפינריום ומופעים הם רק חלק מהאטרקציות שהפארק מציע. 

 

אז אם אתם מתכננים את החופשה המשפחתית הבאה שלכם ודאי תרצו לשמוע על מקומות לינה שטרם הכרתם. אם בית מלון במרכז העיר לא נותן לכם את המענה, וודאי תשמחו לדעת כי אצלנו תוכלו למצוא כפרי נופש בהולנד ובבלגיה, אשר יהפכו את החופשה המשפחתית שלכם לחוויה בלתי נשכחת. תוכלו להתייעץ עם המומחים שלנו בגרייבר, והם ישמחו לתת לכם מענה על כל שאלה.