logo image
-------------

צימרים ביער השחור

היער השחור – גרמניה (לינה וטיפים חשובים)

תיירים רבים מגיעים לאירופה בכל שנה מכל רחבי העולם. אחת מבין המדינות הפופולריות והמתוירות ביותר היא גרמניה. אפשר לומר כי בגרמניה יש הכל: היסטוריה רבת שנים לצד רוח צעירה וחדשנית, מוזיאונים לצד חיי לילה תוססים והכל במחירים נוחים ומשתלמים לכל כיס. אם אתם מעוניינים לשלב עירוניות לצד טבע, גרמניה יכולה לענות לכם על כל הציפיות. היער השחור הפך ליעד אטרקטיבי ומבוקש בקרב תיירים מכל הגילאים. בין אם אתם מגיעים לטיול משפחות, כזוג לחופשה רומנטית, רוכבי אופניים מקצועיים או טיול חברים, נשמח לספר לכם קצת על המקום הקסום שנקרא היער השחור.  

 

היער השחור – חוויה לכל המשפחה 

אם אתם רוצים להנות מטבע מתפרץ, כמויות עצומות של מים, שבילי אופניים בלתי נגמרים ואטרקציות לכל המשפחה – היער השחור הוא המקום בשבילכם. אם נסתכל על המפה, נגלה שהיער השחור, או Schwarzwald בשמו הגרמני, נמצא בקצה הדרום מערבי של גרמניה. בצד הדרומי של היער השחור נמצא הגבול עם שוויץ ובצד המערבי נמצא הגבול עם צרפת.  היער השחור הוא אזור הררי, בו החלק הדרומי גבוה מהצפוני. שפע של מים בא לידי ביטוי בנהרות רבים אשר חוצים את היער, ביניהם גם הדנובה והנקאר. ביער השחור יש כפרים ועיירות ציוריות ורומנטיות לצד ערים כמו קולמאר בהן תוכלו לערוך קניות ולאכול במסעדות. בנוסף, תוכלו להנות ממסלולי טבע ונקודות תצפית עם נוף עוצר נשימה. אל תדאגו, גם הילדים לא ישתעממו בטיול, כי ביער השחור יש מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה. 

 

לינה ביער השחור – אזורים 

אחד האתגרים בעת ביקור ביער השחור בגרמניה הוא למצוא את המקום הטוב ביותר לשהות בו. מובן כי תרצו להיות קרובים לאטרקציות ביער השחור. כל מטייל מגיע עם צורך אחר לטיול, לכן צריך לקחת בחשבון אם אתם רוצים להישאר בכפר או עיירה או מעדיפים ללון באזור מרוחק בהרים. ניתן לבחור לישון בצפון, מרכז או דרום היער. חשוב לזכור כי האטרקציות אינן מתרכזות רק בדרום אלא גם בשולי היער.

 

היער השחור לינה עם ילדים

· Titisee-Neustadt אחד המקומות הפופולריים והטובים ביותר ביער השחור. העיירה טיטיזי-נוישטדט מורכבת משתי שכונות. נוישטאדט היא שכונה פחות מתוירת, בעוד שטיטיזי ממוקמת על שפת אגם טיטי המפורסם ומושכת אליה מבקרים רבים בכל השנה. בנוסף, בקרבת מקום תוכלו לטיולים הטובים ביותר ביער השחור. 

· Hinterzarten ממערב לטיטיזה תוכלו למצוא את העיירה הינטרצארטן, בה יש כל מה שצריך לחופשה משפחתית מושלמת. 

· Feldberg דרומית לטיטיזה תוכלו למצוא את הכפר פלדברג, בו יש מגוון רחב של דירות ביער השחור וצימרים מפוזרים בטבע.  

· Eisenbach צפון מזרחית לטיטיזה תוכלו למצוא את הכפר אייזנבאך, בו תוכלו להרגיש את הטבע במלואו עם בתי חווה וכפר.

· Todtnau דרום מערבית לטיטיזה, במרחק של כחצי שעה, תוכלו למצוא עיירה המושכת אליה תיירים רבים בשל המגוון של פתרונות האירוח שהיא מציעה במחירים נוחים לכל כיס. 

· Triberg טריברג ממוקמת קרוב לאטרקציות רבות ביער השחור. בין היתר תוכלו לראות את מפלי טריבג, המפלים הגבוהים בגרמניה. 

· Freiburg פרייבורג היא העיר הגדולה ביותר ביער השחור הממוקמת בדרום גרמניה, ממנה ניתן להגיע למרבית הפעילויות ביער השחור תוך זמן סביר.

 

 

 

היער השחור גרמניה – לינה

כאמור, כאשר מגיעים לאזור היער השחור עם ילדים – לינה היא עניין מהותי שחשוב לשים עליו דגש. למעשה, גם אם אתם מגיעים בהרכב אחר, חשוב שתדעו מהן האופציות העומדות לרשותכם. כל מקומות האירוח מבוססים על לינה כפרית ביער השחור, כך שלא נמצא מלונות ענקיים בלב היער, דבר השומר על האווירה הפסטורלית של הטיול.  ישנן 3 אפשרויות:

· מלונות ביער השחור – אם אתם מעוניינים במקום שיספק לכם ארוחת בוקר, חדר נקי ומסודר, מים חמים למקלחת ושירות לקוחות בכל בעיה, כנראה שתבחרו להתארח באחד מהמלונות ביער השחור.

· בתי הארחה ביער השחור – מדובר במעין מלונות קטנים, בהם קיים שירות דומה לשירות במלונות אך במחיר זול יותר.

· צימרים ביער השחור או דירות אירוח ביער השחור – ישנה אפשרות של השכרת דירות נופש ביער השחור או צימרים. לרוב המחיר יהיה נוח יותר מאשר תשלום למלון. אך, גם כאשר רוצים לחסוך, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולבדוק היטב את המקום בו אתם עומדים להתארח (סוג היחידה, האם מוגשת ארוחת בוקר, חימום בחדרים וכדומה).

 

חיפוש קצר ברשת אמנם יספק לכם מידע לגבי מקומות לינה מומלצים ביער השחור, אך זה לא תמיד מספיק. כאמור, היער השחור הוא אזור רחב ידיים המציע מגוון רחב של אפשרויות לינה. בין אם אתם מחפשים צימר מומלץ במרכז היער השחור או בתי הארחה למשפחה בדרום – חשוב שהחופשה שלכם תהיה מדויקת לפרטי פרטים. אנחנו בגרייבר בעלי ידע וניסיון עתיר שנים בתחום התיירות. כך שאם אתם רוצים להזמין חופשה ליער השחור, מיטב המומחים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה. למידע נוסף אודות כפרי נופש בגרמניה, לחצו כאן