logo image
-------------

בורסת הפרחים באמסטרדם

שוק הפרחים בהולנד – אטרקציה לכל המשפחה

כאשר חושבים על הולנד, עולה בדמיוננו תמונה של תחנות רוח ענקיות, קבקבי עץ עתיקים, שיט רומנטי בסירות בין התעלות של אמסטרדם, סיור בחלונות האדומים וגבינות משובחות במגוון טעמים. מאפיין בולט נוסף של הולנד הוא צבעוניות מרהיבה של פרחים מכל הסוגים. הולנד נחשבת כממלכת פרחים בינלאומית בזכות האדמה ומזג האוויר הנוח במדינה, אשר מאפשרים גידולי פרחים ברמה גבוהה. פרח מיוחד במינו, אשר מסמל את הולנד, הוא טוליפ. פרח הולנדי זה נחשב לפרח יקר ומשובח בכל העולם. 

 

אם יתמזל מזלכם ותגיעו בעונת האביב, תוכלו לראות כבר מהמטוס שדות פרחים בקשת של צבעים. החל מסוף חודש ינואר ועד סוף חודש מאי, תוכלו להנות מדונמים של שדות באזוריה הכפריים של הולנד, אשר צבועים בצבעי אדום, צהוב, ורוד ועוד מגוון צבעים. גם אם לא הגעתם באביב, זה ממש לא נורא, כי בורסת הפרחים באלסמיר הולנד או שוק הפרחים בהולנד יספקו לכם מראות מרהיבים של צבעוניות עשירה בכל עונה בשנה. לכן, שני היעדים האלו הם יעדי חובה בביקור הבא שלכם בהולנד. חשוב לומר כי גם אם אתם לא אוהבי פרחים, הצבעוניות העשירה תרשים אתכם, עד שתרצו לרכוש בעצמכם. 

 

בורסת הפרחים הולנד

בורסת הפרחים באמסטרדם, או ליתר דיוק בעיירה שנקראת אלסמיר, בסמוך לשדה התעופה של אמסטרדם הוא יעד שיכול להיות אטרקציה לכל המשפחה. מדובר בבורסת הפרחים הגדולה ביותר ברמה הבינלאומית, בה נמכרים כ-17 מיליון פרחים ו-2 מיליון עציצים בכל יום לקניינים מכל רחבי העולם. מומלץ להגיע בשעות הבוקר, כדי לראות את האולמות צבעוניים, מלאים בפרחים ואת המכירה הפומבית הנערכת כל יום. במהלך הסיור, תצעדו על רמפה, אשר בנויה בצורה מעגלית וצופה לכיוון אולמות המסחר וההאנגר בו נמצאים הפרחים. תוכלו לראות את הקניינים יושבים באולם מול מסך המציג את פרטי המכירה ורוכשים כמויות אדירות של פרחים לצורך העסק שלהם. לאחר מכן, תוכלו לראות עשרות עובדים אשר מכינים את המשלוחים שנרכשו באולמות המסחר. משלוחי הפרחים נשלחים מדי יום למקומות שונים בהולנד ולמדינות רבות ברחבי העולם. 

 

שוק הפרחים – הולנד 

שוק הפרחים בהולנד, או בשמו ההולנדי Bloemenmarkt, ממוקם בעיר הגדולה והמרכזית ביותר בהולנד – אמסטרדם. הוא נקרא גם שוק הפרחים הצף, בשל העובדה כי דוכנים רבים מחוברים ביסודות לקרקעית תעלת סינגל (Singel Canal). שוק הפרחים הוא אחד המקומות המרשימים ביותר בעולם, מאחר והוא מספק חוויה רב חושית – תמונה מרהיבה של צבעוניות תוך שילוב של ניחוח פרחים עז. תוכלו למצוא בשוק מאות סוגים של פרחים עונתיים יפים וטריים, זרעים, צמחים טרופיים. חשוב לציין כי יש זרעים וצמחים שאסור להעביר בין מדינה למדינה, אך אל דאגה, הסוחרים יידעו לספק לכם מענה לגבי האפשרויות השונות. בנוסף לפרחים, תוכלו למצוא בשוק גם כלי גינון, עציצים ומזכרות צבעוניות. 

 

מדי יום מגיעים לשוק תיירים מכל רחבי העולם אשר רוצים ליהנות מחוויה צבעונית ומיוחדת. חשוב לומר שהשוק אינו מושך אליו רק תיירים, אלא גם תושבים מקומיים, אשר אוהבים לרכוש פרחים טריים לביתם. על כן, בביקורכם בשוק תוכלו להנות ממפגש עם הולנדים מקומיים בשילוב של תיירים מכל העולם. שוק הפרחים הצף הוא אחד מאתרי החובה הנמצאים ברשימת המקומות שכל ישראלי חייב לבקר בהם במהלך הטיול שלו בהולנד. לכן, תיירים ישראלים רבים פוקדים את שוק הפרחים מדי שנה. לסיכומו של עניין, בשוק הפרחים לא צריך לערוך את התמונה עם פילטרים כדי שהיא תמשוך את העין. הצבעוניות העזה של הפרחים ויופיים הייחודי – עושים זאת בעצמם. כך שגם אם לא תרכשו פרחים, תוכלו להצטלם באותנטיות על רקע הצבעוניות שלהם ולהעלות פוסט ברשת החברתית מאחד המקומות היפים בהולנד ובעולם. 

 

תערוכות פרחים בעולם 

מזג האוויר, האדמה והטיפול בגידולי הפרחים משתנים בין מדינה למדינה. לכן, לכל מדינה יש סוגים שונים של פרחים הגדלים בגבולותיה. בעולם של היום, בו ניתן לטוס ממדינה למדינה בקלות, כל אחד יכול להנות מהעושר הצבעוני של הפרחים בכל נקודה בעולם. לכן, מתקיימות תערוכות פרחים בהן מוצגים מיני פרחים שונים. אם הזכרנו את העובדה שהולנד היא מעצמת פרחים בינלאומית, מיותר לציין כי תערוכת פרחים בהולנד היא מחזה מרהיב שכל חובב פרחים, וגם מי שרק אוהב לראות את הטבע במלוא תפארתו, ישמח לראותו. 

 

 

הולנד מושכת אליה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם בכל שנה. הטבע המתפרץ, שילוב של חיי לילה ואטרקציות לכל המשפחה הם סוד הקסם של המדינה הקסומה שכל אדם חייב להגיע אליה. אם אתם רוצים להיות חלק מהקצב המהיר, תוכלו ללון בבית מלון בלב העיר המרכזית אמסטרדם. אך, אם תרצו להנות מהטבע יחד עם הילדים, לשוט באגם, לרכב על אופניים, לבלות עם הילדים בפארק או בבריכה או להתפנק בפיקניק על הדשא – תוכלו להגיע לכפרי הנופש הנפלאים של הולנד, שם מחכה לכם חוויה בלתי נשכחת. לקריאה על כפרי הנופש בהולנד שאנו מציעים באתר שלנו, לחצו כאן. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.